Цікавинки з "методичної торбинки"
Безцінний скарб,що ми здоров'ям звемо.
Із юних літ нам треба берегти,
Адже нічого більше нам не треба,
Щоб тільки всі здорові ми були!
Звіт про проведення Тижня здорового способу життя...
...Учителю!Який ти молодець!
Що не зважаючи на все ,працюєш в школі!
Шукаєш серед тисячі сердець,
Ті,що ідуть навчатися по власній волі!..
Л.Степанишин
В сесійній залі Печеніжинської селищної ради отримала нагороду Равнишин Аліна Володимирівна,учитель математики та інформатики,за високі досягнення у праці.
03.12.2021р. відбулося чергове засідання Школи оперативного консультування вчителів природничо-математичного циклу.
Неможливо жити краще,ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим.Хто хоче зрушити світ,нехай зрушить себе.
Сократ
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною , в найвищому розумінні цього слова, як праця, яку любиш і віриш.
О.Білаш
Під таким гаслом працює Школа оперативного консультування вчителів природничо-математичногл циклу(керівникО.Гаврилюк)
Керівник
Школи оперативного консультування
вчителів природничо-математичного циклу
Науково-методична тема
Школи оперативного консультування вчителів природничо-математичного циклу
Спрямування інноваційних технологій на вдосконалення компетентності учасників освітнього процесу.
Думай.Досліджуй.Дій.
Під таким девізом 13.11.2019р. працювала Школа оперативного консультування вчителів продничо-математичного циклу Сопівського ліцею при науковому музеї "Нова енергія" в м.Івано-Франківську. Саме тут вчителі мали змогу побачити інтеграцію природничих наук, нові дослідження, відкриття, підвищити свій інтелект та знайти гармонію між наукою і феєрією...
29.10.2019р.
учні Сопівського ліцею під керівництвом вчителя фізики Мельник Г.В. взяли участь у проведенні експериментів та досліджень нових технологій у сфері енергетики при науковому музеї "Нова енергія" ,м. Івано-Франківськ
Методична проблема школи оперативного консультування вчителів
природничо-математичного циклу:
Спрямування інноваційних технологій на вдосконалення компетентності учасників освітнього процесу.
Угринчук Любов Петрівна
Питання самоосвіти: Від інноваційного змісту й технологій сугестивного та інтерактивного навчання на уроках біології до формування особистості учнів та підготовки їх до життя
Питання самоосвіти: Роль новітніх технологій та їх застосування на різних етапах уроку з метою підвищення якості знань школяра.
Питання самоосвіти: Використання інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій у процесі створення учнівських проектів
Питання самоосвіти: Розвиток життєвих компетентностей учнів шляхом використання проблемного навчання й дослідницьких технологій
Питання самоосвіти: Розвиток мислення школярів та самостійності думок шляхом використання інноваційних технологій
Питання самоосвіти: Диференційований підхід в організації командної гри на уроках фізичної культури та в позакласній роботі
Филипів Мирослав Васильович
Питання самоосвіти: Утвердження пріоритету оздоровчої спрямованості в освітній галузі «Здоров’я і фізична культура»
Проблемне питання: Забезпечення диференційованого підходу до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я, статі, рівня фізичного розвитку й підготовленості в системі уроків фізичного виховання
Проблемне питання: Формування навчальних компетентностей здобувачів освіти на уроках математики шдяхом застосування диференціації і алгоритмізації навчального процесу