Перелік модельних навчальних програм та підручників для 5,6 класів НУШ
Нормативна база
Назва документу | Посилання |
Концепція "Нова українська школа" |
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf |
Нова українська школа: порадник для вчителя | https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/11/NUSH-poradnyk-dlya-vchytelya.pdf |
Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 21 лютого 2018 р. №87 | https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#Text |
Проєкт державного стандарту базової середньої освіти. | https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/ |
Наказ МОНУ №924 від 20.08.2018р. Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі | https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/924.pdf |
Наказ МОНУ №1154 від 14.08.2014р. Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу. | https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/novaukrschool/08/29/2-klas-nush.pdf |
Наказ МОНУ 1146 від 16.09.2020р. Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів третіх і четвертих класів. | https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1146729-20#Text |
Наказ МОН №143 від 04.02.2021р. Про допрацювання методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи. | https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/81522/ |
Лист МОН України від 30.03.2021 щодо оцінювання учнів 3-4 класів НУШ | https://erudyt.net/download/14197/ |
Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” | https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/83038/ |
Словник НУШ:
Домашні завдання в початковій школі
https://osvitoria.media/experience/slovnyk-nush-domashni-zavdannya-u-pochatkovij-shkoli/
Щодо наказу МОН №143 від 04.02.2021. У п.3 цього наказу йдеться про те, що формувальне та підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) учнів третіх класів здійснювати треба вербально. Це означає, що підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) у третіх класах НЕ ПОТРІБНО проводити за рівневою шкалою, а його результати НЕ ПОТРІБНО позначати словами або відповідними літерами: "початковий (П)", "середній" (С), "достатній" (Д), "високий (В)", а отже і не виводити індекси. До прийняття та затвердження нових методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 і 4 класів підсумкове оцінювання потрібно здійснювати вербально за зразком оцінювання в другому класі.
Пройдіть тест ЗНО!!!
https://zno.osvita.ua/for_teachers/450/